fredag 30 augusti 2013

Utmaningen

Blev utmanad av Jill med lite frågor, so here goes.

Vem inspirerade dig/uppmanade dig att börja blogga?

Jag for som utbytesstuderande till Las Palmas i fem månader för ett antal år sedan (La Carnaval, dos mil seis, måste alltid säga den frasen tyst i huvudet för mig själv för att lista ut vilket år jag var där). Gissar att det var När det börjar som uppmanade mig till att blogga för att de här hemma skulle kunna följa med vad jag höll på med (Facebook var ännu endast öppet för studeranden och ingen hade hört talats om det).

Hur väljer man ämnen att blogga om?

Det som är aktuellt i huvudet för tillfället. Löpning är en stor del av mitt liv för tillfället och har tävlat i någon sport sen jag var fem år.

Vad vet de flesta inte om dig?

Att jag egentligen tycker om att skriva i gästböcker, det är bara så himla besvärligt för att jag har såna krav på mig själv att det måste bli bra. Genom att börja blogga igen försöker jag motarbeta detta. Ni vill inte veta hur mycket jag tänkt på de här frågorna innan jag bestämde mig för att bara sätta mig ner och börja skriva utan att fundera så mycket.

Vilka tre ord beskriver din stil allra bäst?

Perfektionist, oreda, "challange accepted!".

Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?

Löpning, pingis, badminton, squash, tennis, paddling, resa, brädspel, matlagning, tv-serier.


Utmanar alla i min "Bloggar jag läser" -lista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar