torsdag 29 augusti 2013

Jag och min pannlampa

Gick ut på balkongen och kände en längtan av att få springa i mörkret, jag och min pannlampa. Jag skulle kunna fara ut på en länk 22.00 vara tillbaka 23.00, väntat på att svetten slutar rinna så att det är någon vits att hoppa i duschen 23.30, färdig duschad 00.00 (jepp, 30 minuters dusch, snabb dusch betyder 20 min). Sen skulle jag ännu behöva minst en timme på att lugna ner mig och ens kunna tänka på att somna.

Hösten får komma! Det är en massa saker jag inte kommer att vara glad över sen när hösten faktiskt är här, men att fara ut på en länk i mörkret är så skönt!

2 kommentarer:

  1. Snart kan du fara på länk efter jobbet och vara tvungen att använda pannlampa. På måndagen var det faktiskt ganska mörkt när jag kom hem från länken, så sakta men säkert kommer det. Hurudan pannlampa har du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pannlampan jag har är nog inget att tala om något desto mer. Mera i användning för att bilister ska se mig än för att jag skall se vart jag springer, men den håller vatten!

      Borde nog köpa en ny sån, efter det skulle det nog bli svårt att komma på något jag inte har, som är relaterat till löpning. ;)

      Radera